Vásárlási feltételek
A számlát minden esetben az
Inter-Motor 98 Kft. állítja ki, amely tartalmazza a termék vételárát és a
szállítási költségeket. A megrendeléskor az alábbi fizetési módok közül
választhat.
- Készpénz
- Előre utalással
FIGYELEM!
Mielőtt utalna kérem hívja a 0670/7035569 számot, hogy információt adhassunk a termék elérhetőségéről.
Jótállás
Jótállást adunk minden termékre az átadástól számított minimum 12 hónapra, vagy amennyit a gyártó biztosít.
Nem érvényesíthető a jótállási igény, ha a hiba rendellenes vagy a
kezelési tájékoztatóban foglaltaktól eltérő használat, szakszerűtlen
szállítás vagy tárolás eredménye, vagy a terméken kívül álló ok
következménye, vagy a terméket a garancialevél címlistájában szereplő
szakszervizeken kívül már más javította, illetve ha a termék javítása
lehetetlenné válik a gyártó, az értékesítő vagy a szerviz működési körén
kívül álló okból.
Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk-ban és a 49/2003. (VII.30.) GKM rendeletben foglaltak az irányadóak.
Elállás joga
Minden vevőnek a vásárlástól számított 8 munkanapon belül elállási joga van, amely a következő feltételekkel vehető igénybe:
* Az elállási jog minden termékre vonatkozik, ami gyári, minden
csomagolási és termék elemet tartalmazó csomagolásban érkezik vissza az
Inter-Motor 98 Kft-hez. Az elállásra vonatkozó igényét csak írásban
lehet bejelenteni a intermotor025@gmail.com e-mail címen.
* Az áru ellenértékét a termék visszajuttatását követően 30 napon belül visszafizetjük.
* A visszatérítés ugyanakkor nem vonatkozik a kiszállítási
költségekre, valamint a termékek visszajuttatásának költségeire,
melyeket a megrendelőnek kell viselnie. Valamint abban az esetben, ha a
kiszállítás ingyenesen történt, a megrendelőnek meg kell térítenie a
termék súlya alapján kalkulált kiszállítás költségét is, amit
kedvezményként az Inter-Motor 98 Kft. elengedett a házhozszállításkor.
* Abban az esetben, ha a terméket a vevő használatba vette, és
nem tudja hiánytalan csomagolásban, karc-, és sérülésmentesen az
Inter-Motor 98 Kft. részére visszajuttatni, az Inter-Motor 98 Kft. nem
vállalja a termék visszavásárlását, ezért azt visszajuttatja a
vásárlónak, a vevő költségére.
* Amennyiben a termékről felbontás után a futár jelenlétében
derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét
megelőzően keletkezett, a termékre 8 napos csere lehetőséget
biztosítunk. Ebben az esetben a sérülést a futár által felvett
jegyzőkönyvvel igazolhatja.
* Amennyiben megrendelését a termék kiszállítása előtt, vagy azt
követően 8 napon belül lemondja, és interneten keresztül fizetett
bankkártyával, akkor a banki tranzakciós költséggel csökkentve utaljuk
vissza a bankszámlájára az áru ellenértékét.
Szállítási feltételek
Szállítási módok webes rendelés esetén
A megrendelt termékek az alábbi módokon juthatnak el a megrendelőhöz:
- Személyes átvétel a telephelyünkön
- Kiszállítás futárral
A megadott címre szállíttatjuk ki a terméket a rendelést követő 48 órán belül.
A kiszállítás díja Magyarország a GLS futár segítségével területén:
0-20 kg bruttó 5000 Ft
20,01-40 kg bruttó 8000 Ft
Illetve:
A szállítási költség : Egyéb esetben egyedi ár!
A szállítási díj a webáruházban a rendelés elküldése előtti űrlapon (kötelezően) választható, és a megrendelés részleteiben, valamint a rendelés elektronikus visszaigazolásában is minden esetben megjelenítésre kerül!
Amennyiben a termékek összsúlya - az adatok hiánya miatt - nem állapítható meg a rendelés időpontjában, munkatársunk külön e-mail értesítést küld a szállítási költségekről. Ez a körülmény a megrendelés részleteiben megjelenítésre kerül.
Garancia
A forgalmazott termékekre a Magyarországon forgalomba hozó importőrök 6-12 hónap garanciát vállalnak. A termékeket eredeti csomagolásukban, összeszerelés s így előzetes kipróbálás nélkül értékesítjük. Meghibásodás, reklamáció esetén akár cégünket, de közvetlenül az importőrt/márkaképviseletet is felkereshetik. Az importőr/márkaképviselet neve és címe minden esetben a termékre ragasztott etiketten található. A megvásárolt termék csomagolását, eredeti dobozát a garancia idő lejártáig meg kell őrizni, mert a termék biztonságos és sérülésmentes szállítására ugyanis ebben van lehetőség, s a márkaképviselet a termék csomagolásának hiányában megtagadhatja a termék visszavételét.
A garancia csak a számla bemutatásával és eredeti dobozban, hiánytalanul, tartozékokkal együtt visszaküldött termékre érvényesíthető!
Alkatrészekek esetén a szakszervíz által kiállított beszerelési számla is szükséges!
A termék visszaszállítatása a Vásárló kötelezettsége. A minőségi reklamációk tekintetében vállalt pénz visszafizetési kötelezettség alól mentesülnek a vásárláshoz kapcsolódó plusz szolgáltatások (pl. kiszállítási díj, készpénzkezelési díj, postaköltség, banki tranzakciós díj, áru biztosítási díj).
Amennyiben a termék gyári hibásan kerül szállításra és a hiba a kézhezvételtől számított 8 napon belül kiderül, a terméket az Eladónak ki kell cserélni. Rendeltetésszerű használat mellett, 8 napon túl jelentkező gyári hiba esetén a hibás terméket az Eladónak javításra vissza kell venni. Ha a termék 14 napon belül nem javítható, a terméket az Eladónak ki kell cserélni, vagy árengedményt adni, végső és indokolt esetben a vételárat visszafizetni.
A javított vagy
cseretermék szállítási díja minden esetben az Eladót, a hibás termék
visszajuttatásának költsége azonban a Vásárlót terheli.
Az Eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk-ban és a
117/1991. (IX.10.) sz. Kormányrendeletben foglaltak az irányadóak.
A reklamációs ügyek intézésére kizárólag írásban az intermotor025@gmail.com e-mail címre írt levélben van lehetőség!
A termékekről részletes leírás és fotók találhatók a weboldalon.
Színeltérések és méretbeli arány eltérések, minta
eltérések előfordulhatnak, melyekért felelősséget nem vállalunk.
Termékinformációk és kapcsolattartás
- A webáruháházban megjelenő termékfotók tájékoztató jellegűek.
- A termék megrendelését követően, minden esetben felvesszük Önnel a kapcsolatot. Tájékoztatjuk az esetleges árváltozásról, a termék végleges áráról és a várható szállítási határidőről.